Κίνδυνος ανείπωτης ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ!!! Γιατρός προειδοποιεί για τα εμβόλια και τους ΠΙΛΟΤΟΥΣ – Πρέπει όλοι να δουν το ΒΙΝΤΕΟ

Κίνδυνος ανείπωτης ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ!!! Γιατρός προειδοποιεί για τα εμβόλια και τους ΠΙΛΟΤΟΥΣ – Πρέπει όλοι να δουν το ΒΙΝΤΕΟ

Έκκληση στους «ειδικούς» να έρθουν στα συγκαλά τους…

Ανώτατη ιατρός του αμερικανικού στρατού που προειδοποίησε ότι πιλότοι θα μπορούσαν να ζημιά στον αέρα από παρενέργειες του εμβολίου COVID-19!

Συγκεκριμένα, η Dr.  Theresa Long κατέθεσε την Τρίτη σε στρογγυλή τράπεζα που διοργάνωσε ο γερουσιαστής Ρον Τζόνσον στο αμερικανικό Καπιτώλιο, σε μία καταγγελία που κάνει τον γύρο του κόσμου και φυσικά αφορά και την Ελλάδα!!!

«Έκανα πολλές προσπάθειες για να πείσω τους ανώτερους ιατρικούς ηγέτες να ενημερώσουν τουλάχιστον τους στρατιώτες για αυτόν τον κίνδυνο. Οι ανησυχίες μου αγνοήθηκαν», είπε η Δρ Λονγκ στην εκδήλωση.

Η συνταγματάρχης, αξιωματικός ασφάλειας της αεροπορίας, είπε ότι αποφάσισε να μιλήσει αφού τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (CDC) ανακοίνωσαν τον Ιούνιο μια «έκτακτη συνάντηση για να συζητηθεί η μυοκαρδίτιδα, η οποία παρατηρείται μεγαλύτερη από το αναμενόμενο σε νέους 16 έως 24 ετών».

Παρά αυτή την ανακοίνωση, είπε ότι «ο στρατός δεν πάγωσε καν τις προσπάθειές του για εμβολιασμό» για να προωθήσει τα εμβόλια Pfizer και Moderna.

«Είδα πέντε ασθενείς στην κλινική δύο εκ των οποίων παρουσιάστηκαν με πόνο στο στήθος, ημέρες έως και εβδομάδες μετά τον εμβολιασμό τους και στην συνέχεια διαγνώστηκαν με περικαρδίτιδα

Πιλότος που είχε εμβολιαστεί, ένιωθε σαν να ήταν συνεχώς μεθυσμένος και κουρασμένος όλο το 24 ωρο που ακολούθησε τον εμβολιασμό του».

Τεράστιο θέμα! Τι θα γίνει αν αυτό συμβεί σε έναν οποιοδήποτε πιλότο κατά την διάρκεια πτήσεως;;;

 

 

el.gr

Share this post